Jak wygląda współpraca
Nie bój się zmiany. Przejdziemy przez nią razem


zrobimy to razem

Ograniczymy Twoje ryzyko

Zwiększymy wartość firmy
Pierwszy kontakt

Pierwszy kontakt



Jak wygląda współpraca

Jak wygląda współpraca




- Zrobimy to razem
- Ograniczymy Twoje ryzyko
- Zwiększymy wartość Firmy
Będziemy aktywnie uczestniczyć we wdrażaniu zmian w Twojej Firmie. Weźmiemy odpowiedzialność za ten proces.
Wdrożenie pomysłów: przedstawione przez nas koncepcje zostaną wdrożone podczas trwania projektu. Nie zostaniecie sami z przygotowanymi rekomendacjami.
Shadow management: jeśli chcesz przygotować Następcę, otrzyma on wsparcie tzw. shadow managera – eksperta, który dzień pracy będzie spędzał wraz z Sukcesorem. Początkowo to manager wykonuje większość obowiązków, a wraz z czasem Następca stopniowo przejmuje obowiązki od managera, by w końcu procesu z pełną świadomością swoich umiejętności przejąć odpowiedzialność za Firmę. Taka forma współpracy gwarantuje Sukcesorowi komfort wdrożenia do nowej roli, a Firmie – stabilność działania.
Rozliczenie za wynik: na początku współpracy określimy cele i wyniki, jakie musimy osiągnąć. Wypłata części naszego wynagrodzenia będzie zależna od realizacji postawionych przed nami celów.
Zarząd tymczasowy: jeśli zadania postawione przed zarządem będą wykraczać poza jego kompetencje i możliwości, eksperci wesprą Rodzinę i dotychczasowy zarząd we współkierowaniu Firmą. Wykorzystując doświadczenie zebrane w innych firmach, nasi eksperci pomogą pokierować pracami zarządu w obrębie niestandardowych działań.
Analiza procesów: przeprowadzimy przegląd działalności Firmy w celu zidentyfikowania szans i mocnych stron. Te pozwolą na wyznaczenie strategii rozwoju, prowadzącego do sukcesów w przyszłości.
Narzędzia zarządzania Rodziną przedsiębiorcy: zmiana osoby zarządzającej Firmą może być wyzwaniem dla relacji rodzinnych. Stosując narzędzia współpracy z Twoją Rodziną usprawnimy kontakty Rodziny i Firmy, by ich wzajemne relacje w nowej sytuacji były przejrzyste i stabilne. Pomoże to osiągnąć trwanie Rodziny i zgodę co do reguł jej funkcjonowania.
Będziemy aktywnie uczestniczyć we wdrażaniu zmian w Twojej firmie. Weźmiemy odpowiedzialność za ten proces.
Wdrożenie pomysłów: przedstawione przez nas koncepcje zostaną wdrożone podczas trwania projektu. Nie zostaniecie sami z przygotowanymi rekomendacjami.
Shadow management: jeśli chcesz przygotować Następcę, otrzyma on wsparcie tzw. shadow managera – eksperta, który dzień pracy będzie spędzał wraz z Sukcesorem. Początkowo to manager wykonuje większość obowiązków, a wraz z czasem Następca stopniowo przejmuje obowiązki od managera, by w końcu procesu z pełną świadomością swoich umiejętności przejąć odpowiedzialność za firmę. Taka forma współpracy gwarantuje Sukcesorowi komfort wdrożenia do nowej roli, a firmie – stabilność działania.
Rozliczenie za wynik: na początku współpracy określimy cele i wyniki, jakie musimy osiągnąć. Wypłata części naszego wynagrodzenia będzie zależna od realizacji postawionych przed nami celów.
Zarząd tymczasowy: jeśli zadania postawione przed zarządem będą wykraczać poza jego kompetencje i możliwości, eksperci wesprą Rodzinę i dotychczasowy zarząd we współkierowaniu firmą. Wykorzystując doświadczenie zebrane w innych firmach, nasi eksperci pomogą pokierować pracami zarządu w obrębie niestandardowych działań.
Analiza procesów: przeprowadzimy przegląd działalności firmy w celu zidentyfikowania szans i mocnych stron. Te pozwolą na wyznaczenie strategii rozwoju, prowadzącego do sukcesów w przyszłości.
Narzędzia zarządzania Rodziną przedsiębiorcy: zmiana osoby zarządzającej firmą może być wyzwaniem dla relacji rodzinnych. Stosując narzędzia współpracy z Twoją Rodziną usprawnimy kontakty Rodziny i firmy, by ich wzajemne relacje w nowej sytuacji były przejrzyste i stabilne. Pomoże to osiągnąć trwanie Rodziny i zgodę co do reguł jej funkcjonowania.
Przykłady naszych sukcesów
SUKCESJA
Przedsiębiorstwo produkujące wózki dziecięce – firma rodzinna – borykało się min. z problemami spadku cash-flow, spadku sprzedaży i udziałów rynkowych. Działania podjęte jako Interim Manager pozwoliły na zaprojektowanie zadaniowej struktury organizacyjnej, stworzenie systemu raportowania zarządczego i elementów controllingu, stworzenie wizji i strategii.
ZARZĄDZANIE NADZWYCZAJNE
W firmie zajmującej się usługami finansowymi (faktoring) potrzebne było utrzymanie poziomu obrotów w trakcie recesji.
Interim Manager wprowadził model zarządzania sprzedażą oraz model pracy handlowej. Podniósł kompetencje sprzedażowe pracowników firmy poprzez warsztaty, indywidualne sesje rozwojowe i wspólne spotkania z Klientami firmy.
ROZWÓJ
Producent konstrukcji stalowych doświadczył szybkiego wzrostu przez kilka lat, m.in. poprzez wejście na rynki międzynarodowe, do wymagających zachodnich klientów. Niestety, organizacja spółki – procesy, systemy, kwalifikacje ludzi – przestała nadążać za wzrostem. W rezultacie pojawiły się reklamacje, kary za opóźnienia, itp.
Interim Manager przeprojektował architekturę zarządczą spółki – strukturę organizacyjną, kluczowe procesy, opisy stanowisk, systemy: informatyczne, jakości, budżetowania, sprawozdawczości zarządczej. Wspólnie z Zarządem zrekrutował kilkunastu specjalistów i członków kadry kierowniczej na powstałe wskutek rozwoju organizacji wakaty.
Umów się na spotkanie
Zadzwoń pod numer +48 601 374 886 lub
zostaw do siebie kontakt, oddzwonimy